Promocje
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Shield J5065014
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Shield J5065014
709,00 zł 567,20 zł
szt.
Gogle Julbo Astro J71592127
Gogle Julbo Astro J71592127
169,00 zł 160,55 zł
Gogle Julbo Spacelab J76012149
Gogle Julbo Spacelab J76012149
519,00 zł 467,10 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Aerolite J4961119
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Aerolite J4961119
369,00 zł 295,20 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Loop S J5322336
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Loop S J5322336
155,00 zł 124,00 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Idol J5439214
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Idol J5439214
239,00 zł 191,20 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Flash J5391113
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Flash J5391113
159,00 zł 127,20 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Journey J5351145
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Journey J5351145
225,00 zł 180,00 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Spark J5293314
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Spark J5293314
569,00 zł 455,20 zł
szt.
Gogle Julbo Pioneer J73112143
Gogle Julbo Pioneer J73112143
309,00 zł 278,10 zł
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Idol J5432075
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Idol J5432075
209,00 zł 167,20 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Ultimate J5464022
Okulary przeciwsłoneczne Julbo Ultimate J5464022
785,00 zł 628,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

1. Jak długo będe czekała/ł na zamówiony towar?

Towar wysyłamy na bieżąco, z reguły 1-2 dni, zgodnie z kolejnością zamówień które do nas spływają. Czas dostawy towaru do klienta, uzależniony jest także od sposobu płatności jaki wybrał klient oraz od wybranej formy dostarczenia towaru. Proszę pamiętać, że najszybszą formą dostawy jest wysyłka kurierska, a najdłużej trwa dostawa poprzez Paczkomaty InPost oraz Pocztę Polską.

2. Czy kupując kilka przedmiotów dostanę je w jednej paczce?

Tak. Wszystkie zakupione przedmioty wyślemy do Państwa w jednej paczce.

3. Kupiłam/em i zapłaciłam/em za towar, a przesyłka do mnie nie dotarła.

W pierwszej kolejności prosimy upewnić się, czy przesyłka nie została awizowana, lub nie znajduję się w Urzędzie Pocztowym. Prosimy także w swoim zamówieniu sprawdzić, czy wskazany adres dostawy jest prawidłowy. Jeżeli sytuacji nie da się wyjaśnić w podany sposób, prosimy o kontakt e-mail:sklep@dobreoxy.plz podaniem imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT do mojego zamówienia?

Tak. Do każdego zamówienia dodajemy fakturę VAT. Faktura VAT obejmuje koszt zakupionego towaru oraz koszt wysyłki, jeżeli był przewidziany w zamówieniu.

5. Co zrobić, jeżeli otrzymałam/łem inny towar niż zamawiałam/łem?

Przede wszystkim sprawdź dokładnie swoje zamówienie i upewnij się, że zamówienie doszło inne, niż być powinno. Jeśli nastąpiła pomyłka, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep@dobreoxy.pl 

Jeżeli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na prawidłowy i pokryjemy oczywiście wszystkie koszty związane z wymianą towaru.

6. Czy mogę oddać zakupiony towar?

Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do firmy JPS VISION Natalia Żak-Rzeszot na własny koszt. Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy sprzedaży opisane są w Regulamienie .

7. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni, licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy, jednak zazwyczaj zwrot następuje dużo wcześniej.

8. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Jeżeli płatność za otrzymany towar nastąpiła za pośrednictwem karty kredytowej lub płatności online (PayU) albo (DotPay) wówczas zwrotu pieniędzy dokonujemy na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności. Jeżeli towar został wysłany przesyłką za pobraniem, wówczas klient może skorzystać z jednej z dwóch opcji:

  • przelew na rachunek bankowy
  • przekaz pocztowy na adres klienta

9. Co to są pliki Cookies?

Cookies (tzw. Ciasteczka) to małe pliki zapisywane w przeglądarce internetowej, które służą do rozpoznawania użytkownika kiedy wchodzi i porusza się po witrynie sklepu. Pliki Cookies dzielą się na sesyjne (związane z bieżącą sesją przeglądarki), terminowe (aktywne do określonego momentu) oraz obowiązujące do czasu usunięcia.

10. Jakie są konsekwencje wyłączenia plików Cookies?

Wyłączenie obsługi plików Cookies dostarczanych przez dobreoxy spowoduje, że poniższe funkcjonalności sklepu nie będą obsługiwane:

  • Wyświetlanie ostatnio oglądanych produktów
  • Wyświetlanie wybranych personalizowanych rekomendacji
  • Przechowywanie produktów w koszyku po zamknięciu przeglądarki

11. Prowadzę BLOGA, czy mogłabym z Państwem podjąć współprace?

Tak. Szukamy osób które lubią się dzielić modowymi odkryciami ze swoimi czytelnikami, lubią i potrafią pisać o modzie, sporcie oraz aktywnie działają w social media - Facebook, Instagram, Twitter, Zszywka, itp. Osoby te muszą prowadzić bloga dłużej niż 6 miesięcy, dbać o swojego bloga i regularnie go aktualizować.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl